I påskens namn

Så fin våren är va?
Vilka underbara bilder man kan få och så vackert det är ute =)




 Snyggingen!
Idag blev det visst 2 st glassbåtar till frukost framför filmen bröderna lejonhjärta som äger!
Det har varit en härlig påsk och även om jag är lite emot alla dessa påtvingade högtider som ska firas bara för att de står i almenackan så har jag njutit av god mat, trevligt sällskap, bra tv och att få ha min älskade man hemma hos mig.
Så, glad påsk på er alla!

(I skärtorsdags efter en mycket trevlig kväll på bishops)

Kommentarer
Postat av: Pepsi och Wendela

hej.



Fin blogg.

Gillar du hundar och deras liv,intressen och behandling?



Läs då min blogg, jag är en ägare till en chihuahua och som har bevittnat hemsk djurplågeri.

Tyck till och hjälp oss i denna fråga.



Wendela och Pepsi

2009-04-15 @ 00:11:38
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/pepsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0