I'm baaaack.

Beslutsångest är något jag lider kraftigt av och det är sååå jobbigt att inte kunna bestämma sig eller ja, ta egna beslut som inte tar 50 år. Jag har ändrat blogg så många gånger nu och varför? jag vet inte. Jag säger som Christina Aguilera; Back to basics.
Så nu kör jag här. För vems skull? För min skull. Å Richards ;)

Så vad har hänt?
- Har gått fram å tillbaka sjuttioelvatusen gånger sen jag var 13 år men nu är jag ljushårig å det är det jag vill vara...!
- Har slutat på VM Media och är därför inte sjukskriven längre utan arbetssökande.
- Har blivit en investeringsshoppare. Det innebär asså att istället för att gå efter pris och mode så går jag på kvalitet och bekvämlighet. Men främst; jag köper det JAG vill ha. Det som känns rätt helt enkelt. För mig.
- Har slutat läsa ALLA bloggar. Jag blir för influerad och tappar/glömmer mig själv.
- Jag har bytt ut Coca Cola. Nu kör jag på Coca Cola Zero. Fy för aspartam men jag mår inte bra av allt socker som är i vanlig cola. And I need my coke I tells you.
- Jag har börjat äta kött igen (hade inte ätit kött på över 2 år) Varför ska man förneka sig saker?
- Jag tar en dag i taget.

Jag är fortfarande nykter (sen ca nov -07) och rökfri (sen 3 maj -08) och jag är fortfarande heeeelt totalt å extremt förälskad i min underbara Larsåke.

Annars kämpar jag på.
Var icke rädd, ta en stund i taget å finn sinnesro i mig själv och den jag är.
Stay cool folks. The Modjiff is back.

Kommentarer
Postat av: Richard

Bra att du är tillbaka! :)

Det där med Twiliught dock... jag hade fått värsta höga förväntningarna av alla, men så kollade jag och... ja den var absolut inte dålig. Den var liksom mysig på nåt sätt. Men liite seg och överskattad! Men hey, alla tycker olika!

2009-04-05 @ 20:22:05
URL: http://www.rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0