I'm up

Ja, det var ett tag sen jag var uppe så här tidigt..
Men jag satt faktiskt här vid datorn 6.50, tänka sig..
Måste ställa om dygnet, får ångest av att inte kunna sova om kvällarna + att jag ska nog jobba lite nästa vecka å då börjar jag 7.. Scheisse.. Inte van med det direkt.. Så nu ställer vi om..
Men ja, nytt jobb e nice.. Ska få jobb-byxor på fredag, städjobb är det vilket passar mig utmärkt.
Hoppas hoppas hoppas detta går bra.
Jaja, ska försöka att inte somna sittandes här i soffan nu, går ju inget kul på tv iaf såhär tidigt...
Later.

Kommentarer
Postat av: Julia

ja man får helt enkelt sattsa på det där med att inte bry sej har jag kommit fram till, annars funkar det inte.

jag vill oxå ställa om dygnet? men huuur? 8-| jag somnar aldrig innan tre, hur trött jag än är..

må bäst!

2009-04-16 @ 12:42:06
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0