Insomnia

Ibland har jag så sjukt svårt att somna. Kan ju bero på många enkla anledningar, som att jag sov ut för länge på morgonen eller att jag druckit för mycket cola. Men oftast beror det på att jag ligger å tänker så det knakar.
Usch, igår låg jag och hetstänkte över saker som jag skulle gjort annorlunda i mitt liv om jag kunde resa tillbaka i tiden.
Det värsta var att jag kom på tusen saker jag ångrar/önskar jag gjort annorlunda. Hur bra e d? Att jag ligger med fet ångest sådär på kvällskvisten.... Men sen insåg jag också att jag egentligen skulle jag bara vilja ångra ett par tre saker för mycket av det som hänt i mitt liv har gjort mig till den jag är idag och jag börjar gilla väldigt många av mina egenskaper som jag upptäckt.

Idag skiner solen för fullt. Jag ska slinga håret. Men först den obligatoriska frukostsmoothien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0