Jag vill rekomendera följande

Serier;
Journeyman
Totalt briljant serie som handlar om tidsresor vilket är ett av mina favoritämnen. Tyvär finns det bara 13 avsnitt men oj oj oj vad är värt att se. Avsnitt 3 kommer på fredag på 6an kl.20.00.

Chuck
Ååh vad jag är kär i Chuck, vilken söt vilsen hemlig govermentspojke. Å vilken passion mellan huvudkaraktärerna. De borde bli tillsammans in real life. Denna serie är spännande och jätterolig.
Nya avsnitt går på måndagar kl.20.00 på 6:an. Enjoy the hunk and the beauty.


Mia & Klara
Asså jag kan inte med ord förklara hur briljanta dessa två är. Jag älskar deras psykologiska humor och jag beundrar dom för hur de jobbar. Genomtänkt från början till slut och varje avsnitt får att skratta högt. Klockrent.


Filmer;
Twilight
Ja, nej, den är inte överskattad. Den är såååå jävla bra. Jag älskade den hela tiden och själva storyn är fascinerande. Sen att Kristen Stewart äger som skådis hjälper ju till ganska mycket. Sen är ju killen i filmen rätt het också. Men den är värd allt fuzz den fått.


Office Space
Från -99 men åh vilken klassiker. Har du jobbat på kontor någon gång så kommer du att älska denna film och relatera till vädligt mycket i den. Men var försiktig, du kommer även att vilja härma filmens huvudkaraktär.... Asbra är den iaf.


Musik;
Å lite låtar att lyssna på;
Journey - Separate Ways
Lily Allen - Fuck you
Chicago - Hard to say I'm sorry
Toto - Hold the line
The ting tings - That's not my name
Simon & Garfunkel - The boxer
Pink - Sober
Linkin Park - Hands held high
Christina Aguilera - Candyman

Sen finns det ju så mycket meeeeeeeeeeeeer som jag vill dela med mig av men det har jag inte tid med nu..
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0