Karlsbaderbulle

Ja, det är officiellt den godaste bullen ever.
Sååå mums. Degen är gudomlig.
Recept hittas här.

var på stan idag med Katti, köpte skavsårsplåster (måste gå in nya ecco-skorna), vanliga plåster (jag har en tendens att få småsår jäääämt), en svart dipliner, svart diadem m rosett, rosa läppstift från max factor (skitsnyggt) och ja det var väl allt tror jag.. Ingen stor shopping inte..
Sen fikade vi som sagt å det var mys. Sen kom regnet å jag gick hem.
Kollar nu ett gammalt Lois & Clark-avsnitt (var totalt besatt av det i 7:an, cyklade som en tok hem från skolan varje dag för att hinna titta trots att jag spelade in och jag älskade det av hela mitt hjärta.. Hehehe) och väntar in min babe som slutar om ett par timmar.

Simmar lugnt tills dess. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0