Produktiv dag

Gick ju upp vid 7 imorse, softade trött framför datorn.
Drack en smoothie. Väntade in syrran.
Fick möta syrran på ica för hårfärgsköp-igen.
Hem-surfade runt åt syrran bland mobiltelefoni och lediga lägenheter.
Färgade mitt hår. Gjorde budget år syrran under tiden.
Lagade mat, pommes + kycklinggrillkorv. Diskade mellanstor disk.
Gick å handlade, pantade å hämtade/lämande paket.
Tvättade 6 maskiner, puh!
Plattade håret, det är slitet nu asså...
La i nya sängkläder (satinvävd bomull, helvita, sååå sköna å fint fresha)
å nu ska jag nog ta en dusch.
Jag lovar att jag nog har gjort mer än detta men jag minns det inte nu bara..
Är helt slut. Kan vara för att jag gick upp sååå tidigt dock.
Snart kommer älskling hem, sen blire kalkonfilé =)
Tjorå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0