The thoughts

Asså det är så mycket som jag tänker på.
Vad vill jag? Vad borde jag? Vem är jag? Vad tycker jag?
Bla bla bla ni vet.
Men asså, hur kommer man fram till nått?
Idag gjorde jag något som jag velat göra ett tag nu.
Det var en jätteliten grej som för andra är bagatellliknande men för mig var det en svårt beslut.
Men nu är det gjort och ja, det känns bra även om det tar emot att tänka på att det är gjort..
Hehe, ska sluta prata gåtfullt...
Det har varit en kanonpåsk, vädermässigt iaf, shit vad härligt man kan ha't i solen =)
Det är nu det är som bäst.. Innan det blir fööör varmt och kvavt å så...
Gillar våren även om många stackare i min närhet lider av allergi..
Men som sagt, det är mycket som snurrar inom mig och jag vet inte hur jag ska göra med saker å ting..
Som igår och imorse, blev jag totalt nerdeppad och får känslor som;
- Vad gör egentligen livet värt att leva? Och sen kommer jag typ inte på nått....
Det är lite trist.. Vill ju så gärna bara vara glad å nöjd..
Vill så gärna vara omringad av underbara människor och bara ja, njuta av livet..
Men men, en dag i taget..
Tjo så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0