Boring list

1. Hur gammal är du om fem år? Oj, 28 bast blir jag då.
2. Vem var den sista du träffade? Maja
3. Hur lång är du? 165
4. Vilken var den senaste film du sett? Forrest Gump
5. Vem ringde du senast? Lars
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 'Hej min vän.Imorrn kommer Lars hem så då ska vi prata lite.Höras på torsdag?Kram.' Till Katti.
7. Vad är dagens planer? Uhm, kvällens planer är att bre mackor för morgondagens lunch å sen sova...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, jämt.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Har aldrig varit gifta å separerade typ 1987
10. När såg du senast din mamma? I lördags.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? Uhm, 07.35 cirkus.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Oj vad svårt, i solen tror jag.
15. Vilken plats föredrar du minst? Där det är mycket folk.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte ens var jag kommer befinna mig imorgon.
17. Vad skrämde dig som barn? Skräckfilmer.
18. Vem fick dig att skratta senast? Maja.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Verkligen inte.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har faktiskt ingen egen dator.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor + skön t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 varav 3 som jag använder.
23. Hur många landskap har du bott i? 2.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Mjo man har väl det.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Det sägs att jag är det. Chockerande nog.
27. Vilken är din favoritglass? Oj, Top Hat, 88 & Mars-glass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Slappna av.
29. Tycker du om kinamat? Jarå.
30. Tycker du om kaffe? Nej nej.
31. Vad dricker du till frukost? Typ saft nu för tiden.
32. Sover du på någon särskild sida? Höger. Men helst tvärs över hela sängen.
33. Kan du spela poker? Ja vars.
34. Tycker du om att mysa? Yes please.
35. Är du en beroendemänniska? Jag är ju det....
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nje...
37. Vill du ha barn? Nej.
38. Kan du några andra språk än svenska? Yes.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Cola? Nje, nöjen antar jag.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Ja.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Salta giga joystick a.k.a 'negersnoppar'
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha, Katti.
46. Välj ett ärr på din kropp? Från piercing i naveln.
47. Vad har du för ringsignal? Toto - Hold The Line
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma har sparat.
49. Flirtar du mycket? Ja. Men mest på driv.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Män som hatar kvinnor.
54. Läser du dagstidningen? Njaa.. Om någon ger mig en Metro så bläddrar jag väl lite...
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Ja vars.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker tror jag.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mått inför förvaringsmöbler.
59. När var du i kyrkan senast? Jag minns inte, men det var ett tag sen.
60. Vilka personer utmanar du? Ingen.

Kommentarer
Postat av: Julia

kul lista, kanske jag snor av dej ;) hur äre med dej annars? krams!

2009-06-18 @ 12:06:44
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: emelie

naajs lista!:D

2009-10-06 @ 19:34:35
URL: http://emeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0