Oh it hurts.

Nu vet jag vad Lena PH sjunger om i jucka-till-mikrofon-stativet-låten....
Ont det gör ont, det gör ont.....
Hur vet man vad som är rätt beslut?
Tänk om man ångrar sig å det är försent då...?
Ångest är hemskt.
Varför måste det göra så jäääävla ont?
Varför envisas vi människor med att använda känslorna så mycket jämt...?
Vi borde gå på intuition å inte känna efter så mycket.
Detta är hur som helst hemskt å jag kan inte inte inte fatta ett beslut.
Då kan det tänkas att jag bör vänta lite å se...
Men jag pallar inte vänta heller. Mitt liv står på paus känns det som å varje dag utan ett beslut är horribelt...
Hur ska det gå? Vad ska jag göra?
Jag vill ha som i JD i Scrubs nån som berätar för mig när jag gör fel val.
Som han operasnubben som skriker ut -Mistaaaaaaaaaaaaaake......
Vart hittar jag honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0