Ännu en 25-åring.

Yes, idag fyller Lars år. Åldersnojja har han också. Vi ska inte fira.
Jag har slutat med sånt. Å Lars vill inte heller göra nån grej av det.
Kanske har jag köpt lite fin öl och hans favvo-kakor till honom ;)

Idag har vi städat universums skitigaste lägenhet. Det var en så kallad flyttstädning å det var skandal.
Å ja, jag fick städa där heeeela dagen medan de andra fick göra andra saker emllanåt..
Men vet ni, jag VALDE att det var okej med mig. Jag VALDE att göra till nått kul.
Hahaha, skämt å sido (eller ja, skämt å skämt, lät så extremt mesig bara...) jag gjorde ett mycket bra jobb.
Imorrn ska vi till Linde å jobba. I love Linde. =)

En sak till; blickar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0