Change.

Kan man förändras på en helg?
jag känner mig så annorlunda sen den här monster-katastrof-helgen som var nu...
känns som att jag fått en helt ny syn på saker å ting och ja, att en helt ny inställning till saker att kikat fram...
Det är sjukt hur man inte kan förändra människor, utan att det verkligen är tiden som gör det...
Man kan inte skynda på sånt.. Det kommer när det kommer och ja, ibland blir det fel...
Men jag måste säga att i detta fall, i mitt fall så är det skönt...
Men hjälp, en sak, jag håller fan på att bli vuxen på riktigt.. Det vill jag INTE...
Det sista jag vill är att förlora mitt barnasinne och att ha möjligheten att se på saker mer som ett barn än en vuxen..
Jag menar allvar.. Det är sååå viktigt för mig att inte "växa upp helt".. Jag är ine naiv eller omogen..
Men vafan ska jag sluta larva mig för...? Näh just d.. Jag tänker vara barnslig så länge jag bara kan...
Yeye, nu blir frukost för sen ska jag jobba, men inte förrän kl.11 så jag har fått sovmorgon... Yeay.
Later peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0