Dessa idoiter.

Det heter inte idoit det heter IDIOT.

Jag blir så jävla trött på att människor ska vara så totalt jävla dumma i huvudet.
Å ja jag menar på alla sätt. Dumma i huvudet som i att de är korkade, elaka och allmänt störda.
Asså det är en sak att inte rå för det och sen liksom typ inse sina fel och jobba på dom men att om och om igen bara bete sig förjäkligt är såååå frustrerande.
Ja jag vet det är mycket som gör mig frustrerad, det skulle vara så mycket enklare om jag bara kunde ignorera allt och köra på med mitt eget. Men hjärnan lyder inte alltid.
Å ja, jag blir bara så trött när folk är knäppa. Eller nej, dumma i huvudet är rätt uttryckt. Jag hatar det. Jag kan inte umgås med såna människor, jag vill inte ha med dom att göra. Ja, jag är rätt jävla smart, det är jag. På mitt sätt och alla är vi olika och har olika syn på allt. Men vissa är ju bara totalt korkade. Det är som att de vet om det själva men bara vägrar göra nått åt det. Misstag efter misstag och de lyssnar ju bara inte. Fan. Jag blir tokig.
Nej nu blire ett bad för att varva ner. Blaj på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0