Det löser sig

folk har alltid sagt så. i hela mitt liv har jag hatat när folk säger så för jag fattar inte det uttrycket.. jag tänker å nojjar alltid ett steg längre, ja men HUR löser det sig då? å måste veta hit å dit.
but no more, för vet ni, det löser sig.
vafan har man vänner, familj, nära å kära å ja fucking medmänniskor till annars...
jo men såklart för att hjälpa till att lösa saker så att livet helt enkelt lite enklare.
om vi bara tar hand om varandra så blir alltid så mycket enklare ergo så mycket bättre.
det finns gott om hemska människor, idioter som inte förstår nått av det jag skriver nu.
men en sak, att man ska omringa sig med människor som bryr sig. som vill ens bästa och som finns där utan baktankar.
nej, nu drar jag å tatuerar mig. LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0