Don't feel so good

Nej, jag fattar inte vad som sker med mig.
är helt jävla fuckad. överallt.
igår började det strula till sig typ vid höger käke.. fattar inte, det gör skitont.. helt svullet å ömt.. kan inte ens tugga eller gapa.. jag sov inte så bra inatt.. drömde en massa (som jag förr brukade göra) å vaknade helt jävla blöt... blir sååå varm när jag drömmer så intensivt, även om inte drömmarna är sexiga... Hehe...
hur som helst mår jag inte bra..genomförkyld, käkont, svag i hela kroppen, halsont... fan.
men det är ju fint väder..å ja, jag ska fan försöka att inte deppa ihop nu...
så mycket som pågår inom mig psykiskt nu bara... måste det tilläggas en massa fysiskt också... hm..
näh, nu blire funderingar på min half-sleeve å frulle.. tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0