Fabror Doktorn ska ge diagnos

Ja, det är väl lika bra å kolla upp vad som sker..
imorse var det helt sjukt.. min käke gjorde sååå ont..
kunde inte ens få i mig en hel macka.. å jag gick runt här å skrek å svor för minsta lilla gjorde djävulskt ont..
men nu, efter vila å varmt bad, när jag snart ska dit så känns det bättre.. det är fortf svullet å så men inte alls så hemskt som förut.. jaja, får vara glad över att jag mår bättre å hoppas på att de kan kolla upp nått ändå...
har kollat lite på säsongsavslutningen av desperate housewives.. det börjar spåra ut det med..
precis som one tree hill som jag slopade här i vintras.. orka liksom...
näh tacka vettja ellen som kommer nu.. hahaha klockrent.
oh well. later då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0