Håh sol å snuva

Jaaa, jag vaknade upp med ont i halsen och var jättesnorig.
Ja, sen snöt jag typ blod. jippi då.
Jobbar inte idag men sympati-gick-upp vid 7 för alla som gör.. =)
Känns bra att starta dagen tidigt tycker jag.
å ja, det är ju sol so I'm not sorry.
igårkväll satt jag å lyssnde på en massa gamla blandskivor.
fy fan vilken härlig musik det finns. och vilka minnen.
jag älskar det. att sitta med hörlurar och bara lyssna. å dagdrömma.
det är typ det bästa jag vet. nästan iaf.
helgen är kommen, snart hur som helst.
vet ej vad den bringar, det var tal om svärfarsbesök men icke.
så I'm wiiiiiide open.
nu ska jag nog göra honungste för min stackars hals å näsa.
älska fredag! bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0