Hemska bild

Surfade runt bland mina gamla inlägg här i bloggen å hittade en bid som gav mig extrem ångest.
fy fan.
å att veta att de som sitter på bilden typ lever på samma sätt idag... fattar inte..
asså jag har inget emot att folk dricker.. jag har alltid tyckt att det blir jobbigt när folk blir föööör fulla men annars, gör som du vill... bara det inte skadar mig.. jag accepterar det mesta och är inte dömmande.. det är sant.
men vafan, acceptera att jag vill göra som jag vill.. ge mig den respekt som jag ger...
jag kan ibland bara sitta å le å vara glad över att jag tagit de beslut som jag har..
det är ingen regel jag går efter.. att inte dricka.. jag försöker att inte förneka mig något jag vill ha.. å det funkar rätt bra.. det gäller att ha en balans.. vilket jag inte alltid haft.. när det gäller många saker..
men jag trivs så jääävla mycket bättre nykter.. så är det bara..
här är iaf bilden;

det är i min förra lägenhet..
vi rökte inne. jag rökte säkerligen minst 2 stora paket på en kväll som denna..
ser ni som det ser ut? fy fan.
ja, alla är glada... men är det äkta lycka? nej. nu för tiden är jag glad av mig själv och tyck att jag låter förjävla nördig eller torr men jag älskar det.. ja, jag saknar snus.. det gör jag.. men that's it..
å jag är glad att jag inte snusar heller för oj vad jag kunde må dåligt av det också..
jag fortsätter hellre leta efter vad det är jag ska stoppa i tomhålet vi alla har än att ta första bästa - alkoholen...
ni andra - gör vad FAN ni vill.. men låt mig va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0