I'm trouble.

Usch varför kan jag inte bestämma över mig själv?
Över mina tankar och känslor... Över hur jag agerar..
Åhh. Blir så frustrerad på mig själv. Min hjärna är cp och jag bara nojjar jämt.
Allt jag vill är ju att vara enkel.
Jag vill inte vara besvärlig.
Men det som är sjukt är ju att jag är rätt omtänksam och förstående av mig och typ allt jag kanske "kräver" eller behöver av andra skulle jag själv inte ha några som helst problem alls att fixa till för nån annan....
Jag menar att jag är så öppen och lättmedgörlig när det gäller nån annan å dens problem..
Men när det kommer till mina känslor så skäms jag sönder...
Usch.
Å en annan sak, jag fick höra ofta förr att jag har för höga förväntningar på folk men det har ju fan totalt vänt...
Jag tror att alla ska hata mig och tycka jag är totalt off så fort jag inte är "normal"..
Men å andra sidan så vill jag verkligen inte vara normal.. Hatar det begreppet och gillar att jag är lite wierd..
Men ååååhh..... over. out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0