It's just another day

sitter å njuter med phil collins på högsta volym, fy fan så bra musik det är..
Jag älskar det och ja, jag ler. Musik gör mig såååå glad.
phil collins bringar glada tankar av minnen från förr. vilket liv man har. att man lever asså. det är kalas.
ja, jag är helt seriös. men det är sant. tänk hur bra man har det egentligen.
inga bekymmer.

ikea m far idag, köpt en massa tråkiga saker som bestick, tallrikar, ny toasits =) batterier, servetter, förvaringslådor å sånt.. men det är kul det med =) å så fick jag bjuda farsan på korv åsså... å jag fick en jag med.. har ju inte ätit vanlig/riktig korv på över 2 år... det var gott.. =)

ska kanske träffa katti en sväng.
å sen måste jag ringa moppi å syrran för att göra klart tatueringen som ska göras imorrn =) yeay!
jag längtar.
sen ska jag skaffa leg imorrn också.. mitt går ut 24 maj å ja, jag har haft sen jag var 17 så d ska bli nice med ett nytt.. =)

oh well. tjorå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0