Jag gillar....


Jag vet inte varför men jag blir helt till mig när jag tittat på den här bilden...
Är ju en av favoriterna, Kristen Stewart... Men ja, det är en het bild...

Ja, vem kan inte hålla med om hon e het......

Å ja, liten å dålig bild men åååh så snygg hon är... Blir sådär sommar-kär i hela hennes outfit...

Sen hade jag förvisso med denna bild rätt nyss men jag bara älskar den..
ja, jag är jäääättekär i Saywer... Mmmm.. Hehe...
Jaja, nu ska jag fortsätta grubbla över detta vi kallar livet...
Det är mycket ibland.. Det är svårt när det är hårt..
Men ja, det är lätt när det går.. ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: jo jag vet det där med tålamod är inte min starka sida heller. man vill ju helst att allt ska lösa sej på en gång lixom :/ men stay strong! 8)

hihi min kusin är oxå jättekär i sawyer. jag tkr mest han ser lite muppig ut x-p

2009-05-26 @ 11:04:55
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0