Jag, piraten.

Ja, jag sitter här med ett jävla hårband tvärs över fejjan. som en redig pirat. ser inget med bara ett öga ju....
nått har hänt med mitt öga. det mår inte bra. har köpt ögondroppar men det hjälps inte.
sen är jag snorig också. å det sjuka är att det är bara på höger sida som jag snorar, å höger öga som gör ont....
börjar min högersida strejka? oh noooo.
förövrigt käkar jag palle kuling-choklad å dricker cola. mmmmm.
är rätt svag. känner mig ynklig å dann. lars skulle på fest men jag pallade fan inte att följa med...
så går det... men jag sa att kanske drar jag ut på nån krog å sätter mig i baren å härjar å dricker rom som en äkta pirrrrrat.. hahaha... vilken humör va? trött är jag också.
hoppas hoppas hoppas det blir soooool imorrn med.. det gör mig sååå glad.
jag förstår inte hur jag kan bli så lycklig av strålarna...
it's awesome!
what else.... jo jag ska få organisera sönder johnas lägenhet.. min stora passion i livet är att få göra fint och göra iordning... städa å så.. det ska bli kul. ja, jag är konstig.. jag är totalt jävla as-wierd.. and I like it...
jaja, hörs senare, då det förmodligen blir hemmakväll så återkommer jag kanske.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0