Närgången morgonfågel

ja, imorse, när jag låg o snoozade så vaknade jag av fågelsång.
men nej, det var inte så trevligt som det låter.
det lät som att fågeln i fråga var i mit sovrum.
jag blev så irriterad av dens högljudda prat att jag gick upp å kollade ut på balkongen...
följande uppenbarade sig;
 
värsta modiga, satt kvar å lät förskräckligt tom när jag stod å tog kort vid balkongdörren.
jaja, idag har jag skaffat leg, shoppat myskläder för liiite pengar på jc's barnavdelning =)
sen färgat håret på syrran å ja, hängt.
sen kom jag hem till offret. han har asså ramlat på cykeln..
lite komiskt är det men att se en man blöda är ju hemskt..

sen hade han fler sår men ja, detta var värst..
stackars.
ska inte jobba imorrn heller så det blir till underhålla mig själv heeela dagen igen...
kanske bör jag träffa mor. eller laga min cykel.. haha as if.
tatueringen känns för övrigt bra =) här kan ni se mallen;

yes, inga bekymmer. no worries.
enkelhet är vägen till lycka.
det lööööööser sig.
tiden visar vad vi idag inte vet.
jag är lite vilsen måste jag tillägga.
det är många tankar....
-hur kan hon leva som hon gör?
- jag saknar henne.
- jag vill men vågar inte.
- är det rätt?
- ska jag strunta i dom?
- hur känner jag?

blah blah woof woof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0