on my mind

hur bör vi leva?
varför finns det en sådan stark mall som så många följer?
varför får vissa ångest över att de inte går i samma fotspår som majoriteten?
kan det vara enkelt, saker å ting, livet?
varför är det konstigt när en kille har klänning?
varför kollar man en gång extra lite halvkonstigt när en tjej har rakad skalle?
varför måste man vilja ha barn?
varför i heeeelvette måste man supa hela jävla tiden?
är det meningen att vi ska leva monogamt? mår människan bäst så? eller är det helt individuellt?
varför varför varför finns det ingen totalt felfri lögndetektor....?
hur kommer det sig att vi blir attraherade av så olika människor?
vad betyder det när vi känner oss dragna till en annan människa?
om jag blir kåt på någon ska jag knulla den då å sen är det klart?
eller ska man leva i bigami? eller i ett jävla sexkollektiv?
vad är det som gör oss kåta? (oj nu kom jag väldigt mycket in på sex)
varför är det tabu att onanera?
jag säger att det bör vara lag på minst en orgasm om dagen...
varför får män pilla å inte tjejer?
åååååh varför kan inte bara alla få vara olika? 
 var fan är respekten? tilliten? tålmodigheten?
var är du som är som jag?
vart finns mina svar?
för bövelen, för mycket nu... over. out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0