Paralyserad tattoobrud

Idag ska jag hit och fixa lite.
Ska bli kul. Inget nytt utan jag ska grejja med den jag redan har..
Man ska vara nöjd =)
Jobbar 9-12 sen bär det iväg...
Solen skiner, det är trevligt.
Dock har jag förjävla ont i huvudet. Slog i det igår på jobbet och då kändes det typ inte alls, men nu, aaaahh...
Å jag är trött. Det tar på krafterna att vara förvirrad.
Igår var ingen bra kväll men jag hoppas verkligen att denna helg kan ge mig lite klarhet om vad jag vill.
Som Katarina sa, ibland är det inte helt fel att må lite dåligt, man får tycka lite synd om sig själv och när man kommer ur det så uppskattar man oftast de braiga sakerna och livet i allmänhet lite extra.
Å det håller jag med om.. Om jag bara ändå kunde slippa vara så rädd att bli rädd för mig själv igen..
Allt jag har är mig själv. Det är det hemskaste som finns att vara livrädd för det enda man har.....
oh well, it's friday I'm in love....
Tjorå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0