Sick I tells you, sick!

Livet är bra sjukt tycker jag.
Det är fan det. Jag är verkligen tacksam över att leva och få ta del av de små glädjeämnena i mitt liv men vafan, hur svårt å krångligt måste folk göra det för sig själva? Hur svårt ska jag behöva göra saker?
Är så trött på att alltid vara alla till lags, att inte vilja illa, att ha ett känsligt samvete, att ha konstant ångest, att känns skuld, att ha förtryckta känslor, att inte kunna vara ärlig, att vara rädd att såra folk... Aaaahh jag går sönder.
Jag vet vad jag vill.
Listen up.
*Jag vill njuta av varje dag så gott jag bara kan. Livet är kort.
*Sen vill jag lösa de problem jag stöter på med inställningen; -Enkelhet är vägen till lycka.

That's it.
SKA DET VARA SÅ JÄÄÄÄVLA SVÅRT ELLER????!!!!
AAAaaaahhh, jag kommer explodera.
Fuck fuck fuck.


Btw, för att inte lämna detta inlägg agressiv;
The big bang theory är ju fan klockrent. Jag totalt älskar det.
Haha, jag vill vara som Sheldon... Haha..

Jaja, hej då nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0