Since the last pic, and tattoo.


Haha, här är jag skaaaapligt trött på jobbet i onsdags. Haha.
   
Det här är alltså Robin. Robin jobbar på mitt jobb. Robin är snäll.
Men ja, som ni ser så gör han inte så mycket rätt ofta.
Ville bara lägga in dessa bilder då jag tycker att jag fångat hans esse. =)

  
Ja, här är alltså tatueringen som jag gjorde för ett par veckor sen.
Min moster å min syster har alltså samma tatuering, på samma ställe. =)
Mitt mål är att använda detta som motto, inga bekymmer.
Livet ska vara enkelt och fyllt med njutning. Så är det.
 
Å här är det som jag gjorde idag...
Fixade lite med älvan. Jag är NÖJD.
Kommer bli nice när det läker sen också. =)
Men ja, nu ska jag njuta fredagen och ja, försöka lista ut vad jag vill med saker å ting.
Det är mycket nu... Å kärlek å känslor är komplicerat å jobbigt måste jag säga.
Med det vill jag säga trevlig helg å tjoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0