Sun's up-sunday

idag är saker å ting lugnare.
jag är allmänt apatisk vilket jag inte gillar.
eller asså det är ju skönt att det inte gör så jävla ont i mig längre och att jag inte gråter tills jag inte kan andas.
men när jag känner, oavsett om det är ledsen jag känner mig så vet jag iaf vad jag känner.
jag vet inte vad jag vill. det har jag inte vetat på länge känns det som.
men när jag inte ens känner något så vet jag ju varken vad jag vill eller vad jag känner.
allt blir så mycket mer krångligt då.
men men, jag är tacksam över att slippa smärtan......

idag har jag tvättat. massor. sen mötte jag pappa på jensen's för goooood mat med pissig service. vi fick oss några goda skratt. sen har jag åkt inlines av bara fan. 1,5h körde jag. genom hela jävla örebro. extremt svettig var jag när jag kom hem. sen har jag softat i solen på balkongen å nu ska jag vika tvätt till bra musik. tror det blir what about.

å imorrn äre jobb på schemat.
ja, apatisk som jag är har jag inget att säga om det.
är nervös. men det är jag ju fan alltid so what's new....
har tänkt så mycket senaste dagarna att jag är väl helt slut i hjärnan.
det finns inget kvar. det är tomt.
oh well. later folks,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0