Write right

Asså nu kan jag låta lite självgod men vafan,
jag blir så trött på felskrivningar.. asså det beror ju förstås på var de förekommer...
men man tycker att i ex tidningar borde de få till det korrekt..
det är helt okej att skriva fel i sms ;) å ja, liknande..
men fan, kan du inte skriva rätt, skriv inte alls då.. snälla..
å världen bör lära sig bättre tycker jag... så svårt är det faktiskt inte...
särskrivningar, uppenbara felstavningar och ja, översättningar som inte stämmer för 5 öre stör mig enormt mycket..
men men, det är mitt problem egentligen.. å jag bör jobba på att det inte ska störa mig...
men om vi gör såhär; jag förösker att inte störa mig och resten försöker skriva rätt? okej... okej...
snart kommer syrran.. då blire mys. annars vill jag mest bli frisk NU.
jaja. later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0