One for the trouble :P

Tjooooo.
Hahaha, direkt sitter jag å undrar vad jag ska skriva egentligen.. Komiskt att jag ens fortfarande försöker. Men jag antar att det är en vanesak typ. Man vänjer sig väl att blogga varje dag.. Förr gjorde jag ju det.. Tänker att jag lägger lite bilder istället...;
Brunett nu för tiden, igen.. Efter att ha blitt blondin ett tag.. Jag vet, jag kan aldrig bestämma mig.. Men nu känns det fan bättre than ever...
Ops, jag råkade visst börja röka igen... :O
Jag jobbar på å sliter.. Torkar kakel för fullt :P

Jag värmer mig på krogen under handtorken.. Hehe... (Blondie för ca 1 mån sen)
Å här är min nya tattoo som jag gjorde för ca 2 veckor sen..
Jääääävlar vad ont det gjorde.. Shit pommes, värsta smärtan ever.. Tog lite mer än 2h och sista timmen typ skrek jag rakt ut =/ Men ooooj så värt, för gah! I love it!

För övrigt så bor jag ju ensam nu, i en etta med sovalkov å balkong, vid tågstationen. Jag trivs UTMÄRKT. =)
Varit singel sen typ juni med struligt hit å dit och fram å tillbaka med den å den å bla bla bla... Orkar inte ta upp allt. Vill inte heller. Hur läget är nu låter vi förbli osagt... Ett tag allefall :P

Jag kämpar på å är fortfarande nykter. Men ja, jag röker ju nu igen *skäms* Men vafan, måste ju ha nån last... La ner snuset å colan ju... Get off my back man... Hehehehe... Näh, kanske ska börja uppdatera här inne oftare va? Mjo! =)

Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: Julia

det tkr jag! owaw gillar din tatto där :D va äre det står? och du är söt både som brunett och blondin. fast hade jag haft blå ögon hade jag lätt kört på mörkt alltid, blir så grymm kontrast 8) puss påre!

2009-11-17 @ 13:35:48
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Emelie

hej gumman. jag ska svara dig! hinner bara inte nu.. kan inte du skicka in mail till mig? kram

2010-08-19 @ 06:08:41
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0