Staying away

Jag undrar hur det kommer sig att vi människor väldigt ofta väldigt gärna vill ha just det vi inte kan få... Och varför blir vi mer avtända på något om det är väldigt lättillgängligt.... Det är svåra frågor men intressanta. Och ja, ibland behöver man ta ett steg tillbaka för att se the big picture liksom. Tror det är viktigt med en paus ibland. Vad det än man behöver vara ifrån...

In other news, jag har seriösa problem, med mitt hår. Jag kan aldrig bestämma mig och jag blir aldrig nöjd. Det är som ett tvångsbetéende och jag vet inte hur jag ska lösa det. Nu är mitt hår förstört. Igen. Och även om det är sant som jag säger, att mitt hår är magiskt och ofta läker sig självt rätt bra så är det sjukt... Jag är sjuk... Varför ger jag mig aldrig? Jag lär mig aldrig. Jag är bra att ta lärdom av dåliga erfarenheter. När det gäller allt utom mitt hår. På lördag kommer min frisör, moster, och då ska vi försöka hitta nån bra lösning... Men det är liksom bara för att få ordning på barbiekvaliteten (och barbie är att överdriva), färg vet jag inte alls hur jag ska göra med... Shit pommes. Help...

NU blire Seffe och en cola.

Ps. Let's all hope I'm back now huh? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0