Solig lördag - saknar Lars

Det blidde inte skridskor igår utan vi drog å badade. Tillbaka till hooden, hagabadet. Mysigt och skönt att plaska runt faktiskt. Jättelänge sen jag badade. Förutom att gå runt i bikini var det asbra =) Jag, Linus, Alice och hennes lillasyster som snart är 3 år och sötast ever. Idag har jag fixat lite praktiska saker och nu tänkte jag inte göra nått vettigt, som vanligt. Saknar verkligen Lars när solen skiner som idag och himlen är blå. Men men, ett ex är ett ex och trots våra speciella 3 år tillsammans så är det bästa att se framåt. Även om man ibland kan få minnas dåtiden med ett leende.
Lars - sommaren -10
Hoppas att han är ok med att vara med på min blogg. Nu för tiden är dreadsen borta och hans krull är tillbaka. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0