jaja, på smällen hit..

å på smällen dit..
alla har fan sett den nu
och alla bloggar om den..
lite roligt tycker jag..
hehe..
alla kör samma grej..
skriver "på smällen" i rubriken och sedan
"nej, inte jag, utan filmen som vi såg ikväll..."
 =)

jag skrev iofs "knocked up" i rubriken så jag är väl inte bättre..
men det var ett tag sen..
tycker bara det är komiskt att alla skriver samma sak, typ samtidigt..
men men, de flesta verkar gillar filmen skarpt..
jag tyckte mest den var halvdan, liiite rolig å ganska 'utdragen'...


hoho, tänk er för fan..
vilken grej det kommer bli.. =)

nä nu blire jobb--- igen---


filmen.

Kommentarer
Postat av: Found you in the closet

har faktiskt inte sett den än men ska försöka hinna göra det nu i helgen :)

2007-09-19 @ 16:03:08
URL: http://syntet.blogg.se
Postat av: Sarah

oh tack:-) jag har testat mig fram den hårda (eller ja den lösa) vägen.. hihi.. dofilus är ju så god. och med blåbär och hallon.. mumma!!
ikväll blir det tacos:-) ledig imorgon från skolan.. ska jobba hemma. jej! KRAM

2007-09-19 @ 16:11:15
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0