torsdags-tankar...

hej alla.
ang det här så måste jag säga att det går sådär..
i måndags och tisdags gick det okej.
en liiiten efterrätt efter midddagen och 2 cigg.
men inge mer bad stuff. bra va?
jo men faktiskt ärligt så är det bra gjort.
förut åt jag en maaassa godis, varje dag!
och rökte tusen.
igår däremot hade jag en ritkigt dålig dag.
på många sätt.
å på så vis var det svårt när jag kom hem att inte trösta i lite gotti och nikotin.
men var duktig ändå faktiskt. honest.
(2 cigg och ca 6 karameller, små.. hehe...)

men jag ska bli bättre!
jag har hopp för mig själv att förändras.
på många sätt!

så jag fortsätter kämpa.
men kom ihåg alla ni därute;
vi får inte glömma att unna oss godsaker ibland... =)

thursday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0